Sunday, February 5, 2012

You Are What You Eat....or Read

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,
        
        “You are what you read”

Dalam post kali ni saya nk berkongsi ngan anda semua tentang buku2 yang saya baca kebelakangan ni.

 Buku Menggali Telaga Emas ni saya dapat dari ibu saya yg dipinjamkan oleh bos ibu saya. Di sebalik buku lama ini tersembunyi pelbagai isi yang sangat bagus dan memotivasikan diri kepada sesiapa sahaja yg menghendakkan kejayaan dalam hidup. Tak salah saya buku ni dicetak pada tahun 1987. Lama tapi berkualiti.

One of the books that boost me up. One day I will become the most successful businessman. I bought this book from Borders, Times Square. Setakat ni masih belum habis baca lagi. This book really opens up your mind to think more wider.

 


















Erk..camne nk betulkan setting gambar ni =.='
Eitherway, these two books i bought at MPH, Midvalley with one of my bestfriends 3 days before. Confirmlah saya belum habis baca lagi. hewhewhew.

           Banyak la masa saya nak habiskan semua ni. Mungkin saya akan go through their content dlu utk baca what really i need to read.


1 comment: